Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Αυτός είναι ο Ταξίαρχος της Αστυνομίας που έριξε τα κάγκελα στην παρέλαση της Πάτρας

Δημοσιευμένο:http://www.iefimerida.gr
Εξαίρεση στον κανόνα των φρουρούμενων παρελάσεων σε όλη την Ελλάδα αποτέλεσε η Πάτρα στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου την περασμένη Τρίτη. 
Και αυτό διότι ο Ταξίαρχος, Αστυνομικός Διευθυντής Αχαΐας, Ιωάννης Σεϊντής έδωσε εντολή να ανοίξουν τα κιγλιδώματα για να περάσουν οι πολίτες και να δουν από
κοντά την παρέλαση, τους μαθητές και το στράτευμα.
«Το επεξεργαζόμουν μέρες στο μυαλό μου. Δεν μπορούσα να βλέπω παιδιά και γονείς πίσω από κάγκελα. Δεν θα μου άρεσε να ακούσω την επόμενη ημέρα για σιδηρόφρακτη παρέλαση, ότι καλύτερα να είναι να σταματήσουν οι παρελάσεις και άλλα τέτοια. Αποφάσισα να ρισκάρω αναλαμβάνοντας όλες τις συνέπειες της απόφασής μου» δήλωσε στον Ελεύθερο Τύπο ο Ταξίαρχος Σεϊντής και συμπλήρωσε «Είχα πάρει την απόφασή μου. Τους είπα ότι εγώ είμαι μπροστά, μη φοβούνται, αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη ότι κι αν συμβεί. Ο αξιωματικός πρέπει να διαβλέπει, να εκτιμά, να προβλέπει και να ρισκάρει με ασφάλεια. Ήμουν έτοιμος για όλα, ακόμη και να παραιτηθώ αν κάτι πήγαινε στραβά. Θα είχα κάνει λάθος. Θα είχα πάρει λάθος απόφαση. Την ίδια απόφαση όμως θα έπαιρνα όσες φορές κι αν έπρεπε να επιλέξω ανεξάρτητα από το γεγονός ότι τώρα ξέρω το θετικό αποτέλεσμά της», είπε ο ίδιος μιλώντας στον Ελεύθερο Τύπο.