Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

ΑΓΩΓΗ 1,6 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΑΣΚΗΣΕ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Η ΕΙΔΙΚΗ ΦΡΟΥΡΟΣ ΣΟΦΙΑ ΨΥΧΟΓΙΟΥ

ΑΓΩΓΗ 1,6 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΑΣΚΗΣΕ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Η ΕΙΔΙΚΗ ΦΡΟΥΡΟΣ ΣΟΦΙΑ ΨΥΧΟΓΙΟΥ

Δημοσιευμένο:http://www.tsantiri.gr/ellada/vinteo-agogi-16-ek-evro-askise-sto-elliniko-dimosio-i-idiki-frouros-sofia-psichogiou.html

Αγωγή αποζημίωσης σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου υπέβαλε η 25χρονη δόκιμη ειδική φρουρός Σοφία Ψυχογιού, η οποία χτυπήθηκε πριν από τρία χρόνια από καλάζνικοφ έξω από το Α.Τ. Αγίας Παρασκευής.
Την ευθύνη είχε αναλάβει η οργάνωση «ΟΠΛΑ» η οποία δεν εμφανίστηκε ποτέ ξανά. Η νεαρή δόκιμη δέχτηκε τρείς σφαίρες, με αποτέλεσμα να υποστεί ολική αναπηρία του δεξιού της χεριού, να υποβληθεί σε σειρά επεμβάσεων και φυσιοθεραπείες ενώ δεν μπορεί πλέον να αυτοεξυπηρετηθεί ούτε βέβαια να εργαστεί.
Η «παραβίαση της νομιμότητας από την πλευρά της διοίκησης» την οδήγησε να υποβάλλει
αγωγή κατά του ελληνικού Δημοσίου, αξιώνοντας αποζημίωση 1.606.317,16 ευρώ. Η αγωγή υποβλήθηκε στο Τριμελές Διοικητικό Πρωτοδικείο και μεταξύ άλλων αναφέρει:
«….Το δημόσιο και τα διοικητικά του όργανα άφησαν χωρίς έστω την ελάχιστη νόμιμη προστασία του Α.Τ. Αγ.Παρασκευής, αφού δεν τήρησαν έστω τις στοιχειώδεις διατάξεις του νόμου και τους κανόνες του. Εκθέτοντας έτσι και το Α.Τ. και συνεπώς τη ζωή των συναδέλφων και τη δική μου σε τεράστιο κίνδυνο, αφού μόνο εμείς οι ειδικευμένοι, δόκιμοι ειδικοί φρουροί, εκτελούσαμε την υπηρεσία που σύμφωνα με τις διατάξεις, έπρεπε να εκτελούν όσοι είχαν ήδη ορκιστεί αστυνόμοι ή ειδικοί φρουροί».
Όπως αναφέρει «υπέστην σοβαρότατο τραυματισμό και παντελή, ολοκληρωτική παράλυση του δεξιού χεριού μου και δεν γνωρίζω αν ποτέ θα επανέλθω στην προτέρα κατάσταση… Με κάνουν να ζω χωρίς να χαίρομαι τη ζωή μου, όπως εγώ την προγραμμάτιζα και οργάνωνα. Με κάνουν να έχω συνειδητοποιήσει ότι αν και μόλις στην αρχή της ζωής μου, δεν θα τη ζήσω, όπως την είχα ονειρευτεί και αυτό χωρίς να ευθύνομαι εγώ».