Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Τοποθέτηση του Προέδρου της Ε.Α.Υ.Θ. για το τρομοκρατικό χτύπημα εναντίον του!

Το βράδυ της Κυριακής άγνωστοι τοποθέτησαν στην οικία μου αυτοσχέδιο εκρηκτικό εμπρηστικό μηχανισμό με σκοπό την τρομοκράτησή μου. Μέχρι σήμερα σκόπιμα το περιστατικό δεν έλαβε δημοσιότητα από μέρους μου, καθώς οι συνάδελφοι των αρμόδιων Υπηρεσιών όφειλαν να ερευνήσουν το θέμα ανενόχλητοι. Πριν από λίγο όμως, στο διαδίκτυο οι υπαίτιοι της επίθεσης ανέλαβαν την ευθύνη οπότε είναι χρέος μου να τοποθετηθώ για το περιστατικό.

Σαν Έλληνας Αστυνομικός, θέλω να δηλώσω, ότι όσο κι αν οι άγνωστοι αυτοί συμπολίτες μας θέλουν να μας παρουσιάζουν σαν άψυχες μηχανές καταστολής, εμείς θα αποδεικνύουμε καθημερινά στους συνανθρώπους μας ότι μένουμε πιστοί στον όρκο μας, και μοναδικό μέλημά μας είναι η ασφάλεια του Έλληνα πολίτη.
Σαν συνδικαλιστής και Πρόεδρος της Ε.Α.Υ.Θεσσαλονίκης θέλω να διαβεβαιώσω τους συναδέλφους μου ότι , θα συνεχίσω τον αγώνα μου και την προσπάθεια μου για την προάσπιση των συμφερόντων του Έλληνα Αστυνομικού και την βελτίωση των συνθηκών εργασίας του.

ΠΑΔΙΩΤΗΣ Δημήτρης 

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ε.Α.Υ.Θεσσαλονίκης 

ΜΕΛΟΣ Α.Σ.Π.Α. Θεσσαλονίκης