Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

ΑΡΣΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΕΝΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Μ.Τ.Σ.

ΑΡΣΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΕΝΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Μ.Τ.Σ.

Δημοσιευμένο:http://www.poasy.gr


Αθήνα 29 Ιουλίου 2011
Αρ. Πρωτ.: 500/1/11


Προς: 1) Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό Οικονομικών

               κ. Ευάγγελο ΒΕΝΙΖΕΛΟ
          2) Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών
               κ. Φίλιππο ΣΑΧΙΝΙΔΗ
          3) Υπουργό Προστασίας του Πολίτη
               κ. Χρήστο ΠΑΠΟΥΤΣΗ
          4) Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη
               κ. Μανώλη ΟΘΩΝΑ
          5) Υπουργό Εθνικής Άμυνας
               κ. Παναγιώτη ΜΠΕΓΛΙΤΗ

Κοιν.: 1) Όλα τα Πολιτικά Κόμματα του Κοινοβουλίου

          2) Πρωτοβάθμιες Οργανώσεις



Θέμα: «α) Άρση μισθολογικής αδικίας ενστόλων έναντι δημοσίων υπαλλήλων από ρύθμιση

του Ν. 3986/2011 (Εφαρμοστικός Νόμος)
            β) Δίκαιη πρόταση για βιωσιμότητα του Μ.Τ.Σ. βάσει αντικατάστασης παρ. 2 του
άρθρου 38 του Ν.3986/2011.»


Κύριοι Υπουργοί,
 
Α) Με την διάταξη του άρθρου 38 παρ. 5β του Ν.3986/11 (ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ) οι αποδοχές των ενστόλων, οι οποίες στηρίζονται κατά κύριο λόγο στις μισθολογικές τους προαγωγές, υφίστανται μια άδικη αντιμετώπιση σε σχέση με τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους, καθώς οι επιπτώσεις από την διάταξη αυτή επιφέρουν πολύ μεγαλύτερες μειώσεις αποδοχών στους ενστόλους. Έστω υπόψη ότι με την αναμόρφωση του μισθολογίου που έγινε το 2003, όπου ενσωματώθηκαν στους δημοσίους υπαλλήλους τα τακτικά επιδόματα, εξαιρέθηκαν οι ένστολοι με αποτέλεσμα από τότε μέχρι σήμερα όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι να έχουν προστασία του μισθού τους, ενώ αντίθετα οι ένστολοι από τότε μέχρι σήμερα να έχουν απώλεια εισοδήματος που φτάνει μέχρι και το 10% έναντι αυτών, πριν την εφαρμογή του Μνημονίου.


Για την άρση αυτής της αδικίας και για λόγους ίσης μεταχείρισης, παρακαλούμε να υπάρξει αντικατάσταση της περίπτωσης β της παρ. 5 του άρθρου 38 του Ν. 3986/11 ώστε να εξαιρεί τα μόνιμα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των αντίστοιχων της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής από το πάγωμα - επιβράδυνση των μισθολογικών προαγωγών και αυτές να παραμείνουν ως έχουν.


Β) Με το τρίτο εδάφιο της περίπτωσης β της παρ. 2 του άρθρου 38 του Ν.3986/11

καθιερώθηκε ειδική εισφορά υπέρ του Τ.Π.Δ.Υ. στην ενίσχυση του οποίου συμβάλλει και το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας, το οποίο είναι ασφαλισμένο στην πρώην Αστυνομία Πόλεων. Για το Τ.Π.Δ.Υ. όμως γίνονται κρατήσεις και από το προσωπικό που είναι ασφαλισμένο στο Μ.Τ.Σ. και αποτελεί το 68% του προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας.

Γνωστό είναι και δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση το ζήτημα βιωσιμότητας του Μ.Τ.Σ. και το πρόβλημα ρευστότητας που αντιμετωπίζει, με κίνδυνο οι χιλιάδες μερισματούχοι να μην γνωρίζουν τι μέλλει γενέσθαι για το μέλλον των μερισμάτων τους. Γι' αυτό καταθέτουμε μια δίκαιη και ρεαλιστική πρόταση, που θα ενισχύσει καταλυτικά το Μ.Τ.Σ. χωρίς περαιτέρω επιβάρυνση του Δημοσίου δεδομένου των νέων εισφορών που επιβλήθηκαν με τον ως άνω Εφαρμοστικό Νόμο. Για το λόγο αυτό η ως άνω διάταξη πρέπει να αντικατασταθεί ώστε για όσους εκ του ένστολου προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας είναι ασφαλισμένοι στο Μ.Τ.Σ., η ειδική εισφορά υπέρ Ο.Α.Ε.Δ. υπολογίζεται σε 1% και σε 1% υπέρ του Μ.Τ.Σ.

Στα Πολιτικά Κόμματα του Κοινοβουλίου που κοινοποιούμε το παρόν έγγραφο

παρακαλούμε για την στήριξη και προώθηση των δίκαιων αυτών αιτημάτων μας.